Barcelonai foci

Barcelonai foci

Xavi: "Az álmom az, hogy a Barca edzője legyek..."

2020. január 12. - csokelaci5

Képtalálat a következőre: „xavi”

Miután Xavi Hernández jelenlegi csapata, az Al-Saad 4-1 arányban legyőzte a rivális Al-Rayyan együttesét ezzel pedig bekerült a katari kupa fináléjába, Xavi a mérkőzés utáni sajtótájékoztatón többek között a jelenlegi helyzetéről is beszélt.

Mint ismeretes, Ernesto Valverde már fél lábbal elhagyta a katalán óriást, miután a csapat 2-2-es döntetlent játszott az Espanyol ellen, majd a spanyol Szuperkupa elődöntőjében 2-3-es vereséget szenvedett az Atlético Madridtól. Ezt követően Éric Abidal sportigazgató és Oscar Graú vezérigazgató Dohába utazott, hogy felajánlják a Barcelona vezetőedzői posztját Xavi Hernándeznek.

Xavi: "My dream is to coach Barcelona…"

Baráti találkozó volt

,,Nem kaptam semmiféle ajánlatot a Barcelonától, Éric Abidallal mint baráttal találkoztam. Nem nyilatkozok arról, mi történik Barcelonában, mivel tisztelem a klubot és Ernesto Valverdét is.” – mondta Xavi.

A Barçát irányítani egy álom

,,Az álmom az, hogy a Barcelona edzője legyek. Egész eddigi életem során a Barcelonát támogattam és segítettem, különleges helyet foglalnak el a szívembem. Jelenleg azonban az Al-Sadd vezetőedzője vagyok, erre koncentrálok, nem mondhatok mást.”

Bármi is történjék a katalánok és Xavi között, egy biztos: a tárgyalások továbbra is folynak, és előbb vagy utóbb, de valami féle bejelentés fog érkezni a vezetőedzői poszt helyzetéről…

A bejegyzés trackback címe:

https://barcelonai-foci.blog.hu/api/trackback/id/tr4215405190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása