Barcelonai foci

Barcelonai foci

'Furcsa lesz Busquets, Jordi Alba és Rakitic ellen játszani': Andrés Iniesta különleges mérkőzésre számít.

2019. július 21. - csokelaci5

Képtalálat a következőre: „iniesta japan”

Ha valaki 2015-ben, mikor a Barcelona 3-1-re verte a Juventus csapatát, és ezzel megnyerte a Bajnokok Ligáját azt mondja, hogy 2019 nyarán, egy felkészülési mérkőzés keretein belül a Barcelona összecsap a Vissel Kobe-vel, amely Andrés Iniestával fog felállni, mindenki arcon röhögte volna... De most ez tényleg megvalósul.

Nehéz elhinni, hogy július 27-én ellenfélként fogjuk a pályán látni Andrés Iniestát, aki immáron nem a mi, hanem a japánok középpályáját dominálja. Bizonyára furcsa lesz, sőt, nem lesz valami jó érzés, de ezzel nem vagyunk egyedül, ugyanis maga a játékos is hasonlóan vélekedik a találkozóról...

Különleges mérkőzés lesz

'Kétség sem férhet hozzá, hogy mindenki számára különleges mérkőzés lesz. Furcsa lesz Busquets, Jordi Alba és Rakitic ellen futballozni, furcsa lesz életem klubja ellen játszani. Remélem, hogy az összes Vissel Kobe szurkoló hozzánk hasonlóan fogja élvezni a találkozót.'

Élet Japánban

'Eleinte furcsa volt itt élni, a nyelv, a kultúra és a ételek is teljesen más. Szerencsénkre a gyerekek, illetve Anna és én is gyorsan alkalmazkodtunk az új helyzethez. Az igazi bizonyíték [az új környezethez való alkalmazkodásra - a szerk.] Romero, aki életének első éveit Japánban fogja tölteni. Nagyon örülünk, hogy immáron hatos család vagyunk.'

Döntenie kellett

'Már sokszor elmondtam, hogy karrierem hátralévő szakaszában is a Barcelonában szerettem volna futballozni, a remek csapattársakkal teli öltözőben,  és a csodálatos Camp Nou-ban, amely a nagyszerű szurkolóktól hangos. Szerettem volna továbbra is a Bajnokok Ligája és a La Liga küzdelmeiben részt venni. De vannak pillanatok az életben, amikor dönteni kell. 12 éve már döntöttem, mikor a Fuentealbillától a La Masia akadémiájára szerződtem. Tavaly is ezt tettem, mikor a családom támogatásával Japánba szerződtem, hogy itt is megtapasztaljam, és élvezzem a futballt. Elvégre, ezt szeretem a legjobban.'

Japán futball

'A stadionok hangulata lenyűgöző. Meg fogjátok látni, mikor a Barcelona ellen futballozunk 27-én, mert a Noevir Stadion biztosan tele lesz. Mindig meglepődök, mert bárhová is megyek, a szurkolók mindig nagyon hálásak és tiszteletteljesek.'

A bejegyzés trackback címe:

https://barcelonai-foci.blog.hu/api/trackback/id/tr5814973522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása