Barcelonai foci

Barcelonai foci

'Az a tervem, hogy Barcelonánál folytatom': Ivan Rakitić az átigazolási pletykákról

2019. július 22. - csokelaci5

Képtalálat a következőre: „rakitic”

Az FC Barcelona középpályása, Ivan Rakitić egy sajtótájékoztató keretein belül elmondta terveit a jövőre nézve, és biztosított minden Barça szimpatizánst, hogy ha rajta múlik, nem fogja elhagyni a katalánokat.

Nem könnyű mostanában a Ivan Rakitić élete, ugyanis Frenkie De Jong érkezésével egyre több szurkoló vélekedik úgy, hogy nincs többé szükség a Sevilla csapatától érkező labdarúgóra, és így egy kis plusz pénz fejében el lehet adni – a jelenlegi piaci ára már csak csökkenni fog -, ezt a gondolatot pedig a korábbi hírek szerint a vezetőség is osztotta, viszont Rakitić egy sajtótájékoztató során elmondta, ő nem akarja elhagyni a klubot:

’Az a tervem, hogy a Barcelonánál folytatom. Az átigazolási pletykák már régebben is megtaláltak engem, tavaly is hasonló dolog történt velem.’

’Az edzővel és a vezetőséggel is beszéltem, az elképzeléseink pedig egyeznek. Ők is azt szeretnék, hogy maradjak. Persze mindig nyitottak vagyunk mindenre, de én nem akarom elhagyni a Barcelonát. Még két év kitöltendő év hátra van a szerződésemből.’

’Nem zavarnak a pletykák. Büszke vagyok, mert ha más klubok is le szeretnének engem igazolni, akkor bizonyára jó munkát végzek. Nyugodt vagyok.’

A világbajnoki ezüstérmes egyenlőre marad, viszont azért kíváncsian várjuk, hogy a jövőben mire lenne nyitott a játékos és a klub…

A bejegyzés trackback címe:

https://barcelonai-foci.blog.hu/api/trackback/id/tr7514975506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása