Barcelonai foci

Barcelonai foci

Griezmann: “Szükségünk volt erre a győzelemre”

2021. január 09. - csokelaci5

Messi, Griezmann net braces in Barça 4-0 win at Granada | National |  oneidadispatch.com

Miután az FC Barcelona 0-4 arányban legyőzte a Granadát a spanyol bajnokságban, a mérkőzésen duplázó Antoine Griezmann boldogan válaszolt az újságírók kérdéseire.

A francia szélső már 7 mérkőzés óta nem tudott betalálni az ellenfelek hálójába, a bajnokság 18. fordulójában azonban két gólt is tudott lőni.

Az első gól

Az első találatomnál nem gondoltam, hogy lesen voltam, ezért játszottam tovább. Végül minden jól jött ki.

A második találat

Mikor Ousmane nekem passzolta a labdát, akkor gyorsan próbáltam lőni, és szerencsére bement. Az ilyen lövéseim nem szoktak jól sikerülni, de most összejött a dolog.

Fontos volt a győzelem

Szükségünk volt a győzelemre, hogy folytassuk ezt a győzelmi szériát. Büszke vagyok a csapat munkájára. A továbbiakban is meg kell nyernünk az bajnokikat, kellenek a pontok.

Granada 0-4 Barça: Another away win

Nehéz mérkőzésre számítottak

Tudtuk, hogy nehéz meccsünk lesz. Jól kezdtük a találkozót, ennek köszönhetően pedig magabiztosak lettünk. Szépen játszottunk, a továbbiakban is így kell teljesítenünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://barcelonai-foci.blog.hu/api/trackback/id/tr7416379014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása